MAIN

MAIN
klik here

Nak belajar photoshop.


Teringat dengan kata-kata Kak Misah nak belajar photoshop . InsyaAllah dalam cuti ni nak buat tutorial 
mengenai photoshop dalam blog ni. Dengan photoshop kita akan dapat menghasilkan banyak bahan bantu
mengajar yang dapat menarik minat murid melalui grafiknya. Saya ni pun masih belajar dan  apa yang saya
pelajari ni akan saya curahkan semula kepada sesiapa yang berminat terutamanya Kak Misah. Kak Misah
jangan risau kita akan belajar secara online ye. InsyaAllah.

Tiada ulasan:

Nak belajar photoshop.


Teringat dengan kata-kata Kak Misah nak belajar photoshop . InsyaAllah dalam cuti ni nak buat tutorial 
mengenai photoshop dalam blog ni. Dengan photoshop kita akan dapat menghasilkan banyak bahan bantu
mengajar yang dapat menarik minat murid melalui grafiknya. Saya ni pun masih belajar dan  apa yang saya
pelajari ni akan saya curahkan semula kepada sesiapa yang berminat terutamanya Kak Misah. Kak Misah
jangan risau kita akan belajar secara online ye. InsyaAllah.