MAIN

MAIN
klik here

TEMA JIRAN SAYA

Bagi tema jiran saya ,untuk aktiviti kreativiti estetika, murid diminta melukis gambar jiran mereka .
Ada berbagai ekspresi wajah yang dilukis oleh murid-murid saya. Mereka ada berbagai tanggapan terhadap jiran mereka.

Ini jiran Iffah Aziema.


Ini pula jiran Saswin


Ini Nazlin sedang melukis gambar jiran sebelah rumahnya.


Lukisan yang ini paling menarik perhatian, Ini jiran Nabil, dia kata jirannya sedang mengandung sebab tu perutnya besar.


Tiada ulasan:

TEMA JIRAN SAYA

Bagi tema jiran saya ,untuk aktiviti kreativiti estetika, murid diminta melukis gambar jiran mereka .
Ada berbagai ekspresi wajah yang dilukis oleh murid-murid saya. Mereka ada berbagai tanggapan terhadap jiran mereka.

Ini jiran Iffah Aziema.


Ini pula jiran Saswin


Ini Nazlin sedang melukis gambar jiran sebelah rumahnya.


Lukisan yang ini paling menarik perhatian, Ini jiran Nabil, dia kata jirannya sedang mengandung sebab tu perutnya besar.