MAIN

MAIN
klik here

tema minggu ini : kawan saya


Untuk tema minggu ini , bagi aktiviti kreativiti saya gunakan plastisin dan minta murid membentuk gambar rakan mereka pada kertas A4 menggunakan plastisin dengan bimbingan guru dan PPM.
Ini dalah beberapa hasil terbaik murid yang dapat saya tunjukkan. Memang tak sangka ada diantara mereka 
mempunyai bakat besar dalam penghasilan seni .



Menarikkan ! Malangnye sewaktu aktiviti ini dijalankan terlupa la pula nak pic. So hasilnya saje
yang dapat dipaparkan.

Walaupun kurang menarik tetapi pada saya yang ni pun kreatif juga ,kerana bila ditanya ini adalah
gambar dia dan rakannye sedang bermain bola.

bahan yang diperlukan
1. plastisin secukupnya.
2. kertas A4 sebagai alas.

1 ulasan:

ajwa berkata...

So cute.....

tema minggu ini : kawan saya


Untuk tema minggu ini , bagi aktiviti kreativiti saya gunakan plastisin dan minta murid membentuk gambar rakan mereka pada kertas A4 menggunakan plastisin dengan bimbingan guru dan PPM.
Ini dalah beberapa hasil terbaik murid yang dapat saya tunjukkan. Memang tak sangka ada diantara mereka 
mempunyai bakat besar dalam penghasilan seni .



Menarikkan ! Malangnye sewaktu aktiviti ini dijalankan terlupa la pula nak pic. So hasilnya saje
yang dapat dipaparkan.

Walaupun kurang menarik tetapi pada saya yang ni pun kreatif juga ,kerana bila ditanya ini adalah
gambar dia dan rakannye sedang bermain bola.

bahan yang diperlukan
1. plastisin secukupnya.
2. kertas A4 sebagai alas.