MAIN

MAIN
klik here

Gotong Royong Perdana Prasekolah



Minggu ini murid prasekolah sibuk dengan peperiksaan akhir tahun dan minggu hadapan dengan ketiadaan guru yang pergi ke kursus ...so tiada pic yg. menarik untuk diupdatekan. Belek punye belek gambar2 lama  haa...dah jumpa gambar-gambar menarik yang belum saya postkan lagi...Pic2 ni semua diambil semasa aktiviti gotong royong yang telah dibuat awal tahun dulu...masa tu blog ni tak wujud lagi. Tengoklah betapa ibubapa begitu komited dengan prasekolah , mereka sanggup ambil cuti semata-mata untuk datang bergotong royong mengindahkan lagi taman prasekolah anak mereka.


Kebanyakkannye kaum ibu...ni nenek  kepada anak murid saya...slutelah kat you all.



Bunga ni nak tanam dalam pasu ke...mungkin itu diantara dialog mereka...



Wah tengok tu ..mereka juga berbakat dalam membina lanskap taman. Inilah satu satu nye bapa yang hadir..okey la tu ..siap buat jalan berbatu tu.


Masing-masing mengatur batu untuk di susun atas simen.


Dalam tu pun nak tanam bunga gak...

Setelah selesai gotong-royong taman pun telah menjadi dan hasil tanaman yang ditanam telah dapat hasilnye ..semua tu saya telah postkan dulu..okey tu je

Tiada ulasan:

Gotong Royong Perdana Prasekolah



Minggu ini murid prasekolah sibuk dengan peperiksaan akhir tahun dan minggu hadapan dengan ketiadaan guru yang pergi ke kursus ...so tiada pic yg. menarik untuk diupdatekan. Belek punye belek gambar2 lama  haa...dah jumpa gambar-gambar menarik yang belum saya postkan lagi...Pic2 ni semua diambil semasa aktiviti gotong royong yang telah dibuat awal tahun dulu...masa tu blog ni tak wujud lagi. Tengoklah betapa ibubapa begitu komited dengan prasekolah , mereka sanggup ambil cuti semata-mata untuk datang bergotong royong mengindahkan lagi taman prasekolah anak mereka.


Kebanyakkannye kaum ibu...ni nenek  kepada anak murid saya...slutelah kat you all.



Bunga ni nak tanam dalam pasu ke...mungkin itu diantara dialog mereka...



Wah tengok tu ..mereka juga berbakat dalam membina lanskap taman. Inilah satu satu nye bapa yang hadir..okey la tu ..siap buat jalan berbatu tu.


Masing-masing mengatur batu untuk di susun atas simen.


Dalam tu pun nak tanam bunga gak...

Setelah selesai gotong-royong taman pun telah menjadi dan hasil tanaman yang ditanam telah dapat hasilnye ..semua tu saya telah postkan dulu..okey tu je