MAIN

MAIN
klik here

Hari raya datang lagi

Salam semua diam tak diam tinggal 5 hari lagi nak raya.....bila saya tanya anak murid saya apa itu hari raya
ramai yang kata hari raya tu hari pakai baju baru ....jalan-jalan dapat duit raya...itulah budak-budak memandang 
hari raya dari pesepsi yg. berbeza dengan kita yg. dewasa...walau apapun dikesempatan ini saya ingin
mengucapkan Salam Aidil Fitri khas untuk semua pengunjung blog saya walau dimana berada.
 Wishing you Happy Hari Raya
 
Pantun raya
Anak Dolah makan lepat
Makan lepat sambil melompat
Nak hantar kad raya dah tak sempat
Pakai ekad pun kira ok what?
Aidilfitri hari kemaafan
Menghapus kesalahan sesama insan
Memupuk perpaduan sesama ehsan
Mengikat tali keakrapan
This my  family..

1 ulasan:

Hajar berkata...

Salam ziarah
Selamat menjalani ibadah puasa dan selamat hari raya, maaf zahir batin

Hari raya datang lagi

Salam semua diam tak diam tinggal 5 hari lagi nak raya.....bila saya tanya anak murid saya apa itu hari raya
ramai yang kata hari raya tu hari pakai baju baru ....jalan-jalan dapat duit raya...itulah budak-budak memandang 
hari raya dari pesepsi yg. berbeza dengan kita yg. dewasa...walau apapun dikesempatan ini saya ingin
mengucapkan Salam Aidil Fitri khas untuk semua pengunjung blog saya walau dimana berada.
 Wishing you Happy Hari Raya
 
Pantun raya
Anak Dolah makan lepat
Makan lepat sambil melompat
Nak hantar kad raya dah tak sempat
Pakai ekad pun kira ok what?
Aidilfitri hari kemaafan
Menghapus kesalahan sesama insan
Memupuk perpaduan sesama ehsan
Mengikat tali keakrapan
This my  family..