MAIN

MAIN
klik here

HARI POTENSI PERINGKAT DAERAH KUALA SELANGOR

Pada 15hb. Ogos lepas daerah Kuala Selangor telah mengadakan Hari Potensi Prasekolah
bertempat di SK. Ijok Bestari Jaya.Lebih kurang 8km dari sekolah SAAS. Bertolak lah kami pada
jam 7.30 pagi dan menyiapkan murid di sekolah tersebut sebelum acara bermula.
PRASKSAA telah menghantar seramai 13 orang peserta untuk acara
1. Nyanyian dan gerakan. 4. Hafazan
2.Bercerita bahasa melayu 5. Mewarna
3. Sajak
Murid yang mengambil acara individu kesemuanya menyertai acara nyanyian dan
gerakan. Nak dijadikan cerita , setelah selesai acara nyanyian dan gerakan yang mendapat
undian ke 3 ,guru berpecah menghantar peserta menyertai acara individu pula.
Ramai peserta telah mempersembahkan acara masing-masing, tibalah masa anak
murid kita orang buat persembahan, yang sajak menangis tak henti2 , dia kata takut,
aduh penat je berlatih hampir 2 bulan ,sia-sia je, pas tu bab cerita plak dah hampir 3/4 cerita
tiba2 tak ingat skrip,...habistu sekian terima kasih, satu kes lagi , lagilah haru , mane taknye,
selesai je mewarna ,ustazah bawa peserta ni untuk hafazan...sampai ni sana satu
umat pun tak de....la dah tamat rupanye, ish , ish kesian betul dak-dak ni.nak buat
cam ne , dah tersalah strategi , tak pe lah tahun depan ada lagi.......

Ni lah dia Shahirah Atiqah namanye...bila dia ternampak kelibat ayahnye diluar kelas
.....pop , hilang idea..terhenti sampai disitu je, aduh frust cikgunye.
Gaya , aksi , suara semua ada tapi tak cukup syarat untuk menang . Cuba lagi...
Posing sebelum masuk ke dewan. Bila dah melawa masing-masing perasan cantik.
Topeng muka tu buat syarat je...tengok tu rimas nak pakai kot..
Posing lagi.........aaa ni nak tunjuk eyeshadow..korang mase kecil je leh makeup tau!
Dah besar nanti makeup kat rumah je...jadi anak yang solleh.

Sedang menuggu giliran...... Yang ni anak cikgu Jamiah.. ramai yang kata
dia ni anak cina...namanye Batrisyia Amanina

PORTAL PRASEKOLAH SK. SULTAN ABDUL AZIZ

1 ulasan:

DEVOTEE berkata...

assalamu'alaikum cikgu. pa kbar? sihat? bgus la pos ni, nmpak cria dn mriah.

sy nk gtau skit, hrp2 ckgu x mrah ye. sy tgk cra bdak2 tu brpakaian mcm krg manis la. mmg la mreka msih kcil dn mgkin kita bleh psan spaya jgn bt cmni bila bsar nnt, tp bak kata pepatah, melentur buluh biarlah dr rebungnya. hmm... :)

ini hanyalah pndapat sy, mnta maaf klau trasa, slmt mnyambut blan rmadan... ^_^



.

HARI POTENSI PERINGKAT DAERAH KUALA SELANGOR

Pada 15hb. Ogos lepas daerah Kuala Selangor telah mengadakan Hari Potensi Prasekolah
bertempat di SK. Ijok Bestari Jaya.Lebih kurang 8km dari sekolah SAAS. Bertolak lah kami pada
jam 7.30 pagi dan menyiapkan murid di sekolah tersebut sebelum acara bermula.
PRASKSAA telah menghantar seramai 13 orang peserta untuk acara
1. Nyanyian dan gerakan. 4. Hafazan
2.Bercerita bahasa melayu 5. Mewarna
3. Sajak
Murid yang mengambil acara individu kesemuanya menyertai acara nyanyian dan
gerakan. Nak dijadikan cerita , setelah selesai acara nyanyian dan gerakan yang mendapat
undian ke 3 ,guru berpecah menghantar peserta menyertai acara individu pula.
Ramai peserta telah mempersembahkan acara masing-masing, tibalah masa anak
murid kita orang buat persembahan, yang sajak menangis tak henti2 , dia kata takut,
aduh penat je berlatih hampir 2 bulan ,sia-sia je, pas tu bab cerita plak dah hampir 3/4 cerita
tiba2 tak ingat skrip,...habistu sekian terima kasih, satu kes lagi , lagilah haru , mane taknye,
selesai je mewarna ,ustazah bawa peserta ni untuk hafazan...sampai ni sana satu
umat pun tak de....la dah tamat rupanye, ish , ish kesian betul dak-dak ni.nak buat
cam ne , dah tersalah strategi , tak pe lah tahun depan ada lagi.......

Ni lah dia Shahirah Atiqah namanye...bila dia ternampak kelibat ayahnye diluar kelas
.....pop , hilang idea..terhenti sampai disitu je, aduh frust cikgunye.
Gaya , aksi , suara semua ada tapi tak cukup syarat untuk menang . Cuba lagi...
Posing sebelum masuk ke dewan. Bila dah melawa masing-masing perasan cantik.
Topeng muka tu buat syarat je...tengok tu rimas nak pakai kot..
Posing lagi.........aaa ni nak tunjuk eyeshadow..korang mase kecil je leh makeup tau!
Dah besar nanti makeup kat rumah je...jadi anak yang solleh.

Sedang menuggu giliran...... Yang ni anak cikgu Jamiah.. ramai yang kata
dia ni anak cina...namanye Batrisyia Amanina

PORTAL PRASEKOLAH SK. SULTAN ABDUL AZIZ