MAIN

MAIN
klik here

TAMAN KU SYURGA KU

Inilah taman permainan prasekolah kami yang telah diceriakan.
Taman ni di bawah seliaan PPM. Segala-galanya dia yang uruskan . Okey la kan.
Sudut santai

Taman pegaga

Tak cukup tanah , tingkap pun jadilah....


Kalau nak tumis kangkung mai lah sini.


buah petola


kacang bendi



Pokok kacang panjang ni dah berbuah banyak kali.
Yang di bawah tu pokok kacang bendi , cili api , kunyit , terung , daun kari dan serai. Jimatkan kos.

Tiada ulasan:

TAMAN KU SYURGA KU

Inilah taman permainan prasekolah kami yang telah diceriakan.
Taman ni di bawah seliaan PPM. Segala-galanya dia yang uruskan . Okey la kan.
Sudut santai

Taman pegaga

Tak cukup tanah , tingkap pun jadilah....


Kalau nak tumis kangkung mai lah sini.


buah petola


kacang bendi



Pokok kacang panjang ni dah berbuah banyak kali.
Yang di bawah tu pokok kacang bendi , cili api , kunyit , terung , daun kari dan serai. Jimatkan kos.