MAIN

MAIN
klik here

Pemeriksaan Gigi Murid Pra

Pemeriksaan gigi oleh jururawat dari kementerian kesihatan telah pun selesai pada minggu sudah.Namun begitu kesannye begitu mendalam kepada murid-murid pra ni. Tengok je la telatah dia orang kat bawah ni.



Alamak rasa macam nak nangis la..............................................


Saat yang menakutkan atau yang membosankan ?


Giliran Ain pula.............................................................


Tengok tu budak sekarang tak reti takut , bagusla tu kan tak menyusahkan cikgu.

Pemeriksaan gigi yang mendebarkan........................berdegup jantungku dup dap.

Tiada ulasan:

Pemeriksaan Gigi Murid Pra

Pemeriksaan gigi oleh jururawat dari kementerian kesihatan telah pun selesai pada minggu sudah.Namun begitu kesannye begitu mendalam kepada murid-murid pra ni. Tengok je la telatah dia orang kat bawah ni.



Alamak rasa macam nak nangis la..............................................


Saat yang menakutkan atau yang membosankan ?


Giliran Ain pula.............................................................


Tengok tu budak sekarang tak reti takut , bagusla tu kan tak menyusahkan cikgu.

Pemeriksaan gigi yang mendebarkan........................berdegup jantungku dup dap.